מחיצות לבתי ספר

מחיצות לבתי ספר2018-11-27T16:24:42+03:00

מחיצות לבתי ספר

עיצוב נכון של כיתות לימוד, בין אם בבתי ספר, בתיכונים או במכללות, יכול לשדרג משמעותית את האווירה במקום ואף לאפשר לימוד אפקטיבי יותר. מחיצות לבתי ספר לדוגמה, הן אלמנט שיכול ליצור הפרדה ובידוד אשר יאפשרו פרטיות ושקט מבוקשים.

כמו כן, מתאימות מחיצות אלו גם ליצירת אזורים המתרכזים בפן מסוים, כגון "פינת קריאה", לוח מודעות או פינת ייעוץ.

מחיצות למעבדות או לספריות

מחיצות לבתי ספר יכולות להתאים מאוד גם למעבדות או לספריות, אשר מאופיינות בעיצוב שונה מכיתות רגילות. היתרון של מחיצות אלו הוא הפשטות שבהרכבתן, אשר מיושמת מיד עם ההחלטה ליצור חלל כזה או אחר. השינוי מהיר מאוד ואינו גורם לעיכובים בלוח הזמנים של המוסדות החינוכיים.

יצירת אינטימיות

התקנה של מחיצות לבתי ספר מאפשרת יצירה של פינות אינטימיות המהוות אזורי למידה של קבוצות קטנות. בספריות לדוגמה, ניתן לתכנן בקלות באמצעות המחיצות אזורי ישיבה ולמידה הנפרדים מאזורי הקריאה. כיוון שפעמים רבות מדובר על מוסדות ישנים מבחינת הבנייה והתכנון, השימושיות שבמחיצות אלו גבוהה במיוחד.

חברת ג.ט דלתות ומחיצות מתמחה באספקת מחיצות למגוון רחב של שימושים וקהלי יעד, כגון מחיצות אופן ספייס לחברות, פרגודים לבתי כנסת או מחיצות לבתי ספר. כמו כן, מספקת החברה דלתות הזזה ופתרונות לבתי כנסת כגון ארונות לפסח וסגירתם לקראת החורף. החברה שמה דגש על שירות אדיב ומהיר, לשביעות רצון הלקוחות הנאמנים.

לפרטים ומידע נוסף צרו עמנו קשר ע"י מילוי הטופס המצורף!

    וואטסאפ!
    Call Now Button דילוג לתוכן