חלוקת חללים בצורה חכמה

//חלוקת חללים בצורה חכמה

חלוקת חללים בצורה חכמה

אחד האתגרים הגדולים של עיצוב פרקטי הקשור בחלוקת חללים.
בעיר המודרנית המשאב הכי חשוב והכי יקר הוא מקום. למשל, מ"ר רבוע במרכז תל אביב מוערך היום בשישים אלף ש"ח(!).
בין אם מדובר במשפחה שמעוניינת לסגור מרפסת עבור הבן המתבגר, בחלוקת אולם למשרדים קטנים, ואפילו ביצירת חלל פרטי בקליניקה רפואית – מעצבי פנים נדרשים לספק פתרונות מהירים, אלגנטיים ובעלות נמוכה לחלוקת חלל.

לא חייבים להסתבך עם משקופים

כשרוב האנשים חושבים 'חלוקת חלל', הם חושבים על חלוקה מסורתית לחדרים. בפועל הפיכת אולם לכוורת משרדית היא עניין מורכב יותר.

כן, ניתן לייצר מאולם מבוך של חדרים מבוססים על קירות גבס ודלתות, אבל פתרון מסוג כזה עלול לעורר כמה בעיות. ראשית, חלק ניכר מהחדרים יהיו נטולי חלונות והתוצאה תהיה אווירת עבודה קלסטרופובית ונטולת אוורור.
אם זה לא הוריד אתכם מהרעיון קחו בחשבון שחדר עם דלת צריך גם משקוף ובנייה של משקופים מייקרת ומסבכת את ההקמה. לכן, כדאי שתכירו כמה פתרונות אלגנטיים ונעימים יותר לחלוקת חלל חכמה וחסכונית במקום.

דלת הזזה

אחת הבעיות של דלת רגילה זו העובדה שהיא נפתחת על ציר. ציר דלת הוא פתרון בזבזני במקום (כל דלת זקוקה לזווית מפתח רחבה). דלת ההזזה מגיעה על מסילה ומייתרת את הציר.

דלת אקורדיון

כמו דלת ההזזה דלת אקורדיון אינה תלויה בציר ובמפתח ולמעשה גם מייתרת את הצורך במשקוף ובכך היא מאפשרת חופש תכנוני יוצא דופן.

מחיצה או פרגוד

שימוש במחיצות ופרגודים מאפשר חלוקה מודולרית שמאפשרת בתוך שניות לשנות את אופי החלל. הפתרון הזה מתאים מאוד לאולמות אירועים לשימוש רב-תכליתי, לקליניקות רפואיות ואפילו לבתי כנסת ומוסדות דת.

למידע נוסף על מחיצות, דלתות הזזה ופתרונות חכמים אחרים לחלוקת חלל אתם מוזמנים לפנות לחברת ג.ט. המתמחה בייצור, שיווק והתקנה של דלתות ומחיצות.

קשור – מעצבת פנים מומלצת

לפרטים ומידע נוסף צרו עמנו קשר ע"י מילוי הטופס המצורף!

    2022-03-03T16:12:18+03:00
    וואטסאפ!
    Call Now Button דילוג לתוכן