דלתות אקורדיון לממ"ד

//דלתות אקורדיון לממ"ד

דלתות אקורדיון לממד

חדרי ממ"ד אומנם מיועדים בראש ובראשונה, למקרי חירום, אבל כידוע, המטרה היא ליהנות מהחדר גם ביום יום.
מכיוון שדלת הממ"ד היא דלת כבדה, לא נוחה לשימוש ואף מסוכנת עבור ילדים צעירים, רוב האנשים יתורו אחר פתרון לדלת נוחה יותר לשימוש, אשר תאפשר שמירה על הפרטיות בחדר זה – אשר מוסב במקרים רבים לחדר ילדים או לחדר אורחים.
הפתרון המושלם עבור ממ"ד יבוא לידי ביטוי בצורה של דלתות אקורדיון לממד.

היתרונות הרבים של דלתות אקורדיון לממד

דלתות אקורדיון לממד טומנות בחובן קשת של יתרונות ובין היתר: הן מאוד נוחות לשימוש, הן קלות, הן מתאפיינות בעמידות גבוהה וברוב המקרים, הן גם עומדות בתקנים המחמירים ביותר לחסינות מפני אש.
הדלתות הללו, אמורות להיות עמידות למשך שנים ארוכות והן כמובן, לא פוגעות בתפקוד או בנוחות השימוש בדלתות המקוריות של הממ"ד – הן לא באות במקומן אלא בנוסף אליהן.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים שדלתות אלה טומנות בחובן, יש לבחור בקפידה את החברה אשר מייצרת או משווקת אל הדלתות ולוודא שיש ברשותה את הכלים, האמצעים והטכנולוגיות לספק דלתות אקורדיון ברמה הגבוהה ביותר.

התקנת דלתות אקורדיון לממד

כמובן שלצד הקפדה על בחירת דלתות אקורדיון לממד, יש לשים דגש גם על איכות ההתקנה של הדלתות, אשר גם לה יש השפעה רבה על אופן ועל איכות תפקודן.
קיימת אפשרות להתקין את הדלת באחת מתוך 2 דרכים: התקנה פנימית בתוך המשקוף והתקנה חיצונית המתבסס על בניית משקוף נוסף, בסמיכות לקיים – כמובן, בחירה מושכלת ונבונה במתקין, תהווה כצעד ראשון בדרך להתקנה איכותית.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של דלתות אקורדיון לממד, מוזמנים ליצור אתנו קשר כבר היום.

מומלצת – מעצבת פנים במרכז

לפרטים ומידע נוסף צרו עמנו קשר ע"י מילוי הטופס המצורף!

    2022-06-19T13:22:57+03:00
    וואטסאפ!
    Call Now Button דילוג לתוכן