פרגוד לבתי כנסת

///פרגוד לבתי כנסת
פרגוד לבתי כנסת2019-10-04T11:12:14+03:00

פרגוד לבית כנסת עיצוב מקורי

בתי כנסת מקפידים מאוד על האבזור של היכל הקודש, אשר יהלום את האסתטיקה היהודית, אך עם זאת יספק הפרדה וצניעות. פרגוד לבתי כנסת הוא אלמנט אשר מבטא בהצלחה ערכים אלו בדמות מחיצה ניידת שיוצרת פרטיות בין עזרת הגברים לנשים בדרך ייחודית ומקורית. זהו פתרון פופולארי במיוחד בעיקר בבתי כנסת ישנים או בכאלו שחסרה בהם הפרדה קבועה.

שילוב אלמנטים יהודיים מסורתיים

פרגוד לבתי כנסת מעוצב בדרך כלל באופן שמשלב אלמנטים יהודיים מסורתיים, ומשדרג את האווירה הקדושה במקום באמצעות גילוף של מגן דוד או כיתוב מסורתי על הפרגוד, המהווים הרבה מעבר לקיר מפריד.

לפרגוד זה נוכחות רבה ומשמעותית בבית הכנסת, כך שחשוב להתייחס אליו במלוא הרצינות.

פרטיות מלאה

חברת ג.ט דלתות ומחיצות מספקת למעלה מ – 57 שנים פתרונות לבתי כנסת, כגון ארונות לפסח, חיפוי וקירוי בחורף, דלתות ומחיצות לבתי כנסת, ועוד.. פרגוד לבתי כנסת המיוצר בחברה מתמקד בפרטיות ובכך שלא ניתן יהיה לראות או לשמוע את האזור המופרד. זהו יתרון חשוב בנוגע לאלמנט זה, אשר פשטותו עומדת בסתירה לנוחות שהוא מספק.

פרגוד לבתי כנסת – לשימוש נעים וקל

פרגוד לבתי כנסת של חברת ג.ט מחיצות ודקורציה ניתן לקיפול בקלות ולהזזה לאזורים אחרים שיש בהם צורך בפרטיות או בהסתרה. החברה מקפידה אמנם על התאמה של המוצרים לשוק המסורתי אך בהחלט מספקת שירות גם לאוכלוסיה חילונית לגמרי, אשר גילתה את היתרונות של שימוש בפרגודים ובמחיצות של החברה.

פרגוד להפרדה עזרת נשים

לפרטים ומידע נוסף צרו עמנו קשר ע"י מילוי הטופס המצורף!

    וואטסאפ!
    Call Now Button דילוג לתוכן